fredag 25 november 2011

fusk idag

Idag skall jag tillstå att jag fuskade. Jag öppnade inte lådan. Tittade dock genom det lilla fönstret och det var tomt. Tycker jag har bra ursäkt. Jag bar två datorer och två matkassar och tänkte att jag måste inte vara militant. Det är i alla fall gjort.

I brist på annat att göra på jobbet idag så blev det mycket drömmande om att resa någonstans. Min stora dröm är att åka till Nepal och vandra i himalaya. En dag kommer jag att göra det och njuta av en fantastisk natur och se Mount Everest, Makalu och allt vad de fantastiska bergen heter. Min längtan till det är oerhört stark. Medans jag sparar så får jag lov att nöja mig med våra nordiska fjäll. Enormt vackert och avslappnande det med. Drömmar måste man nog ha, speciellt i den här situationen, men också när allt är klart.

Inga kommentarer: