fredag 4 november 2011

Clickbank

Jag tittar på Clickbank just nu. Därav länkar till höger. Det är ingen fara att klicka på dessa, men produkten bakom vet jag inget om just nu. det är bara experimenterande och letande vad som finns där.

Just nu tycker jag nog inte att det är speciellt lovande vad gäller paid Surveys. De flesta länkar jag hittat går till olika sidor som säljer listor över olika survey företag. De flesta bolagen går att hitta gratis via tex den länk jag lade i ett tidigare inlägg och jag ser ingen egentlig anledning att betala för det. Men det är klart. Det går fortare att få listorna på det sättet och att registrera sig. Ett problem är att i många fall är listorna riktade mot amerikanska marknaden och de tar inte emot registreringar från andra länder. Men det finns företag som kan registreras från sverige tex.

Inga kommentarer: