måndag 10 mars 2008

Missuppfattningar

Min äldsta dotter har börjat förstås vad det handlar om nu, även om det blir lite missuppfattningar då och då. Idag frågade hon hur lång tid det skulle ta att spara ihop till en resa till hela familjen. Ett och ett halvt år svarade jag ungefär. Men jag kommer att behöva nya byxor protesterade hon och mitt rum skulle ju tapetseras. Måste jag vänta SÅ länge?
Hon blev lite lugnad av svaret att kläder och renovering är med i den löpande budgetten så byxor skall vi nog klara av att skaffa innan vi eventuellt reser utomlands eller vad vi känner att vi vill unna oss den dagen kontot är på +.

Skönt att få lite solsken ibland.

Vill poängtera att vi inte är speciellt nere över det här och absolut inte klagar, det är bara något som skall få oss att må bättre. Jag är mycket medveten om att vi inte har tillnärmelsevis lika illa som många andra därute. Jag hoppas att ni också kan få det bättre någon gång.

Ingen lottovins den här veckan...men $ 0,07 till på adsense. Totalt 0,27 nu! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in i din blogg! Intressant läsning.Ha det bra.