tisdag 6 december 2011

Dag "mer än 10"

Jepp. Posten kollad alla dagar, inget slarv även om det faktiskt vissa dagar tagit emot. Hittills inga obehalgliga överraskningar.

Nog om det :)

Jag fick tillbaka pengar från KFM som skulle gå till glasögon drygt 4600:-. Dessa kom till ett konto i Swedbank som jag inte hade en aning om att det existerade. Lite iriterande att behöva gå in på "fel" bank och hämta pengar som skall direkt in på kontot i en annan bank. Irritationen byttes raskt till glädje. Damen i kassan frågade om jag verkligen skulle ta ut ett så ojämt belopp och jag sa att det är väl det som finns på kontot. Nej svarar hon det finns lite mer. Jasså, hur mycket då frågade jag? DRYGT 12000 kr!!!! Det visade sig att det var pengar som jag betalat in för mycket till skulder som KFM har betalat tillbaka till det här kontot. Där ser man vad jag missat genom att inte kolla posten så ofta. Men det blev å andra sidan en fantastisk överraskning till jul!!

1 kommentar:

Fattiga Lappen sa...

Tack för kommentaren hos mig! Och jag ser nu att det finns fler än jag som kämpar med ekonomin! Hoppas vi bägge kämpar vidare, vi SKA lyckas, det är jag övertygad om! Kämpa!